If I Were A Boy

If I were a boy 如果我是個男孩

Even just for a day 哪怕是一天也好

I’d roll outta bed in the morning 我會在早晨起床後

And throw on what I wanted then go 隨便換上想穿的衣服

Drink beer with the guys
And chase after girls
出門與兄弟喝酒把妹

I’d kick it with who I wanted 我想和誰混都可以

And I’d never get confronted for it. 也不會受到任何質疑

Cause they’d stick up for me. 因為我的哥ㄦ們都挺我

 

If I were a boy 如果我是男孩

I think I could understand 我想我能明白

How it feels to love a girl 愛一個女生是什麼感覺

I swear I’d be a better man. 我發誓我會成為一個好男人

I’d listen to her 傾聽她的聲音

Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted 因為我知道失去你所愛有多麼痛

Cause he’s taken you for granted 因為他把這一切當作是理所當然

And everything you had got destroyed. 並毀了你曾擁有的一切


If I were a boy 如果我是男孩

I would turn off my phone 我會關掉手機

Tell everyone its broken 告訴大家它壞了

So they’d think that I was sleepin alone 讓大家以為我夜夜獨眠

I’d put myself first 我會把自己放再第一順位

And make the rules as I go 訂出自己的規則

Cause I know that she’d be faithful 因為我知道她會對我忠誠

Waitin for me to come home 會等著我回家

To come home 回家


If I were a boy 如果我是男孩

I think I could understand 我想我能明白

How it feels to love a girl 愛一個女生是什麼感覺

I swear I’d be a better man. 我發誓我會成為一個好男人

I’d listen to her 傾聽她的聲音

Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted 因為我知道失去你所愛有多麼痛

Cause he’s taken you for granted 因為他把這一切當作是理所當然

And everything you had got destroyed. 並毀了曾擁有的一切


It’s a little too late for you to come back 你回頭的似乎有些太遲

Say its just a mistake 就當它是個錯誤吧...

Think I’d forgive you like that 以為我會輕易的原諒你?

If you thought I would wait for you 如果你還認為我會等著你

You thought wrong 那麼你就錯了


But you’re just a boy 但你不過只是個男孩

You don’t understand 你還不懂

Yeah you don’t understand  Oooh 沒錯...你不懂

How it feels to love a girl someday 愛上一個女孩的感覺

You wish you were a better man 你希望能夠成為一個好男人

You don’t listen to her 但你卻不聽她的心

You don’t care how it hurts 不在乎那有多麼令人難過

Until you lose the one you wanted 直到你失去了她

Cause you’ve taken her for granted 因為你一直把她的存在當作是理所當然

And everything you have got destroyed. 並毀了曾擁有的一切

But you’re just a boy 但...你不過是個男孩而已

arrow
arrow
    全站熱搜

    凱濕 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()